Friday, September 7, 2012

SidalCem Kadehleri

Düğünümüzde bir teşekkür konuşması yapmayı planlıyoruz. Masa masa dolaşıp misafirlerimizi öpüp hem onların, hem kendi zamanımızdan çalmaktansa, bu işi nikah sonrası kokteyl sırasında halledelim ve sonrasında herkes masalarına geçtikten sonra ilk dansımızla birlikte herkes eğlenceye geçsin ve gecenin tadını çıkarsın istiyoruz. Tam olarak zamanlamasını kestiremesek de herhalde ya pastadan sonra yada yemekler yenildiği sırada bir teşekkür konuşması yapıp, misafirlerimizle geleceğimize bir kadeh kaldırmak istiyoruz. Kadehlerimiz kalkarken de fotoğraflarımız içerisinde böyle güzel küçük bir detay anı olarak kalsın istedik. Kim bilir o kadehler daha daha başka hangi mutlu anlar için kalkacak..

Gerçi ben yine bu kadehleri kendim yapmaya niyetlenmiştim. Tül ile süsleyip gelin&damat yapacaktık ancak internette dolaşırken güzel bir site keşfettim. Boyamayla böyle kadehler yaptıklarını görünce hiç düşünmeden hemen siparişini verdim. Saç rengimi, buketimin rengini söylemem yeterli oldu ve bu harika kadehler 10 gün sonra elime ulaşıverdi. Bu arada gelinliğim balık değil ancak kadehin formundan mecburen böyle oluyor tabi. Şimdi tülden onun altına güzel bir etek yapacağım.. Ve bizimle birlikte o özel gün için bu iki şirin şey hazır olmuş olacaklar.

Bu arada kadehlerimizin evimizde de yerleri hazır. Cem'in daha önce aldığı gelin&damat su bardaklarıyla birlikte büfemizde kardeş kardeş takılacaklar ;))











 

No comments:

Post a Comment